De ballar uuur

Hahaha, gud vilket roligt (tragiskt/patetiskt) ryck jag nyss haft. Började alltså jobba sju i morse, smet hem kring ett-tiden och somnade från Harry Potter och hemligheternas kammare typ en timme senare. Vaknade från min koma kvart i fyra och insåg att jag var jääävligt bränd. Tog en risifrutti och en smörgås och skyndade mig tillbaka till arbetet, jobbade till nio, kom hem och fick frispel i hjärnan. Köket såg ut som att det hade genomlevt tredje världskriget och lilla My hade slagit på ugnen så hela huset var rökfyllt och brandvarnaren gick igång. Jag totalflippade, skrek lite på mina småsyskon och fick de att städa upp hela jävla helvetet med mig. Nu snackar vi verkligen arbetsskada, men vi fick ju lite julfint iaf.

Hade förresten julkänsla i de två minuter jag traskade omkring ute och stora snöflingor dalade ner och fick mig att tänka på en sån där glaskula man vänder upp och ner på. Framsteg.



Bilden säger verkligen allt.


Kommentarer
Postat av: Mats

Det här lät mycket bättre än gårddagens inlägg.

My little bitterpill is back. =)



Det är svårt att inte få lite julkänsla ändå, när man ser alla julbelysningar folk har på gårdarna.

(Mind you jag surfar runt halva norrbotten) =D

2009-12-23 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0