I walk alone

Idag är en sämre dag, skönt att man ska jobba bort hela helgen och sen dra hårifrån. Känner att Kalix kväver mig, men inte så mycket staden som människorna som bor i den. Är det på något sätt obligatoriskt att vara dum i skallen för att bo här? Inavlade jävla idioter som backstabbar sina vänner, ligger med sina vänners pojkvänner, snackar skit om alla de låtsas bry sig om, raggar på folk som är 10 år yngre och blir ratade och såklart de som knullar runt med allt som rör sig för att om möjligt avsky sig själv bara en gnutta mer än tidigare. Ärligt talat vad fan är det för fel på folk? Eller är det hos mig problemet ligger för att jag inte pallar med alla fucked up skitsaker som sker i den här jävla hålan? Äckligt är det, och jag håller fan på att drunkna. Hoppas den här helgen går fort, jobba, sova, jobba, sova, jobba, sova, jobba och sen sticker jag. Bort bort bort, destination Umeå som gäller. Bort från vansinnet innan man blir smittad. Tur att en minoritet av Kalix faktiskt är normala vettiga människor, tro mig ni har redan räddat mig otaliga gånger från att tappa greppet.

Låten som finns i huvudet just nu och ett lysande exempel på hur en cover kan bli tio gånger bättre än originalet.


Kommentarer
Postat av: Mats

You're not alone.

Fast jag undrar om NÅGON är oskylldig till att nån gång snackat skit om dom man bryr sig om...

As for the rest, så är vi på helt samma sida.

One would laugh if it wasn't so fucking sad. :/

2009-12-11 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0