Bus-Fredag!

Jag har ätit chips, starka chips så det bränner i käften och man nästan svettas. Jag tål fan inga starka grejer alls typ så tro inte det är tal om några värstingchips. Min kamera har jag också fått tillbaka, och så har man varit på vift lite runt Kalix och styrt planer, hälsat på folk och annat kul. Grälat med Mercedes har jag också fått göra när bromsarna hade frusit fast, efter många om och men vann jag iaf den striden så vi tog oss iväg. Biljävlar på vintern alltså..

 

Såhär såg det ut i bilen på vägen hem från Umeå, jag och Fia satt och spelade Heroes 3 i baksätet. Hihi vad vi är nördiga ibland.


 

Valpisar! Fyfan så söta de är, blir att man leker med dem nästan hela tiden nu, går ju inte att hålla sig borta.



Någon som såg väldigt dryg/divig ut.



NAW.


NU: Mer chips och eventuellt film.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag måste komma och titta på sötisarna!! :) Och umgås med er två blondhuvuden ;D haha ..

2009-12-19 @ 11:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0