ListaN

Idag känner jag för att göra ngt nytt, något annat. Därför kommer det nu en inne-ute lista! Wohoo.


Innelistan


  • Mercedes @ Winter!

    Klart att mercedes hamnar här. Är första gången jag kör mercan under vintern och det gillas! Bakhjulsdrivet är fan skönt på vintern, och sen att den startar direkt fast alla dörrar har frusit igen och bilfan sitter fastfrusen i backen är ju bra, det är bara gaaasa tills man kommer loss.


  • Snö

    Alltså när det kommer snö blir jag lycklig som ett barn på julafton, ME LIKE. Nu måste den ju ändå stanna kvar på backen, är så fruktansvärt less på regn och slaskväder. 


  • Te och skorpor

    Bara för att det är så jävla gott och jag totalmissbrukar det, hihi.

  • Har ni fest eller?


     

Utelistan


  • Fjortisraggare

    Ärligt talat, när man är så desperat att man drar och partar med fjortisar som är typ 10 år yngre, hur fan fungerar det i skallen då? Kul att tom 14-åringarna tycker det är helt fail iaf, känns som att det är stor pedofilvarning på sånt. PINSAMT.


  • Posers

    Tänker mest på falska människor faktiskt, personer som låtsas vara något de inte är. Sånt klarar vi bara inte av.


  • Spotify reklam

    Hatat, nu och för all framtid.


Courage Wolf says:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0