Daymare

Den här fredagen började verkligen inte bra. Först ringer telefonen halv 8 på morgon och det var bara studsa ur sängen och dra på jobb efter en natt med ovanligt lite sömn. När jag väl kommer till work är klockan nästan halv 9 och jag har uppgifter som är planerade från 7 på morgon, dessutom 3 dusch som är ganska så ovanligt och ganska så tidskrävande. Sen när jag är hos en vårdtagare ramlar en matlåda i golvet så fort jag öppnar kylskåpet och hela jag och golvet blir täckt i mjölkgrädde, och innan jag ska sluta är det en jävla lapplisa som är och glor på Mercedes som står felparkerad (hann dra innan jag fick p-böter iaf, det hade ju varit som pricken över i:et annars). Jag har varit trött sen jag steg upp i morse och det har inte varit tal om någon powernap eller vila. Skitdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0