Everybody shout heavy metal is back!

HAhahah yes! Ännu en av mina förhoppningar som gått vägen. Steel Panther till SRF, riktigt kul alltså! Fan vad problem jag börjar få med alla festivaler till sommaren, tid och pengabrist alltså. Vi löser det på något sätt. Sonisphere 2010 i Sverige är iaf spikat, sen är det snack om att dra på Sonisphere utomlands och se The Big Four (!) också + Sweden Rock Festival 2010 där det fortfarande är typ 40 artister som inte ens är släppta ännu. Damn jag vill på allt! Tur att det är länge kvar till sommaren så man hinner lösa allt, det ska ju gå på något sätt!

Festivalsommaren 2010 ser iaf onekligen ut att bli något extra.


Kommentarer
Postat av: Mats

Man läser deras bandnamn alltså. Och sen ser på deras image och bara skakar på huvudet. (Nej jag har faktiskt inte hört något från dom än)

Better be fucking good eller så kommar jag personligen att gå upp på scen. Be dom gå därifrån och sen köra one man army och rocka brallerna av alla! XD

2009-12-20 @ 05:38:37
Postat av: Mats

Och ja jag är full. =P

2009-12-20 @ 05:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0