Favorit i repris

SpelkvälleN #2!


Inleddes med lite chip/chipong eller vad de nu kan heta. Jag förlorade båda gångerna, stort och skoningslöst. Skyller allt på killarna, de lät helt enkelt alldeles för kul för att det ska vara i enlighet med reglerna.



Spelkvällen fortsatte med lite brainstorming. Jag och min teammate låg ganska bra till fram tills de onda motspelarna fick välja kort åt oss och vi fick ett såpass grymt ämne som franska vindistrikt, sedan gick det bara utför.



Sista spelet för kvällen blev upp till bevis. Många snygga poser, bromances och hjärnsläpp. Det hela slutade med en stor läggningsseger, som jag och min alkoholiserade lagkamrat inte hade någon del i alls (a) ..


När vi hade tröttnat på att spela lekte vi lite med valparna, hade pizzaparty, jyrade och snackade skit. Skön jävla kväll med andra ord. Idag är det slackersöndag, 4e advent och bio som gäller ikväll, kan bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0