Vet inte om jag faktiskt kunde bry mig mindre

Jaha, blogg då.. Jag har träningsvärk, ingen julkänsla överhuvudtaget, är trött, jobbar flera dagar framåt och orkar inte sitta vid datorn. Vi leker mest med våra söta valpisar och så har jag börjat läsa igenom Harry Potter böckerna i brist på annat, på något sätt hör det julen till att läsa. Började och slutade på första boken igår, går lite segare med andra dock eftersom jag är död idag, träningsvärk + lite sömn och mardrömmar + jobbat hela dagen. Ingen tycker synd om mig förutom jag fast jag tycker att de ska göra det, haha. Imorgon har jag en 11,5 timmars arbetsdag att se fram emot, wicked sick, och sen är det julafton. Jaha. Whatever. Jag längtar fan mycket mer till sommaren och alla festivaler, där snackar vi högtid. Haha, känner mig som värsta bitterfittan. Tror det är dags att gå och gömma sig under täcket.



Det finns inga dagar utan dig.

Kommentarer
Postat av: Mats

Jävlar deprimerande läsning din blogg alltså.

Jag undrar om du är medveten hur det påverkar dom som bryr sig om dig.



Fuck it, God jul.

2009-12-23 @ 02:23:12
Postat av: Mattias

Fan va fint att det inte bara är jag som vill att det ska vara sommar , Jag saknar också julstämningen.

NEED sommar diRRRR !! 1

2009-12-23 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0