Invasion

Vi har fått besök här i Umeå, av Tina, My, David och Lord Nelson. 7 pers i en tvåa är nice, varmt och högljutt blir det. Är alltså fullt upp här, just nu sitter alla och skriker till Mario Kart. Min förkylning har äntligen börjat släppa och har lite dåligt samvete över att jag nästan inte pluggat något alls i veckan, och kan ju inte påstå att det går alltför bra att plugga nu heller. Får väl se när jag tar och styr upp det, just nu är det sak samma. Vi ska umgås, mysa och ha kul i helgen!


Middagen idag, haha. Fia hade dukat och gjort så fint och så blev det fiskpinnar, akta finmaten.



Umeå atm.

Kommentarer
Postat av: Joar

Haha! Det finns en anledning till att jag inte tagit med mig mitt PS till Umeå - alleles för lätt att fastna i sånt! :P Men det ser ju ut som att ni har det bra, vilket väl är viktigast antar jag. :)



Vi ses imorgon, ha det fint!

/jag.

2010-03-12 @ 00:49:49
URL: http://ordensmakt.blogspot.com
Postat av: Mats

Varför plugga när det finns tevespel! =D

2010-03-12 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0