Oh fuck

Blev visst 45 minuters school idag, första gången som jag faktiskt skippat en föreläsning. Är inte alls i form för någonting idag, risig som satan, men så är man ju tjurig som få och skulle såklart upp och iväg ändå. Tanken var väl att jag skulle ignorera/tänka bort förkylningen och bara köra på ändå, och guess what, det funkar fan inte så. Nu sitter man alltså här och känner sig besegrad, ska sätta mig med datorn och mysa i soffan om något tag tror jag. Förbannat.

Passade på att skämma bort mig själv med en ordentlig frukost när jag kom hem iaf, då jag inte hann käka ordentligt tidigare, vilket var skitdåligt gjort av mig för övrigt. Vaniljyoghurt med honungsmelonbitar och värstingmackor, damn vad det gillas.



Nu: Däckning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0