Pluggish

Idag slocknade jag på soffan och sov i två timmar när jag kom hem från school, det var lätt det bästa som hänt på hela dagen, grymt välgörande. Sen har vi jyrat på som vanligt, lekt med Tova, svamlat på om allt möjligt och pluggat mer än jag gjort under hela förra veckan typ. Känns skitbra, nu är man lite mer taggad på pluggandet igen. Ligger fortfarande en aning efter men tänkte försöka ta igen det imorgon, har vaccination 2 då också så får se hur jag styr upp dagen.

Vi myste även med lite milkshake/smoothies/whatever och nu är det TV som gäller.



.. Och så har jag och Fia lite hemliga planer också, hihi.

Kommentarer
Postat av: EMma

Jag är ju också med i era hemliga planer, din MOBBARE!!!!! :D

2010-03-17 @ 11:09:21
Postat av: Emma

Men ja jag är på, jag sa ju till fia för nån dag sen bara att vi borde göra det! :D haha o duu! Mobbare måste hängas ut! ;) haha

2010-03-17 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0