Such a lonely day, and it's mine

Happ, så blev man ensam i en stor lägenhet över helgen. Mina homies har dragit till Mariehem på LarN, WoW-LarN, och det pallar jag inte. Får väl se om man hittar på ngt bättre att göra, men lär väl hälsa på där ngn dag iaf ^^.

Så vad ska man syssla med nu då? Jag frekar fan, skitskumt att vara ensam ju. Är bara min gamla älskare musiken som håller mig sällskap, lindrar vansinnet lite grann. Jag kommer vara så bränd när jag flyttar alltså, och den jag saknar mest av alla är faktiskt Tova! Lilla na'vi, jag måste fara och hämta tillbaka henne. Det vackraste som finns i världen.




Återkommer med rapportering om hur fan det här kommer sluta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut inget wow lan bara. NO WAY! men tro vad du vill ;)

2010-03-25 @ 22:25:40
Postat av: Mats

Hmh, nästan att man fick lust att fara till Umeå för att hälsa på i helgen då. =)

2010-03-26 @ 04:04:22
Postat av: Mats

Ojuste, such a lonely day = System of a down.

Bra skit.

2010-03-26 @ 14:12:32
Postat av: LuuH

Haha ÅH då hade vi hittat på bus ;D Meen kommer snart till Kalix igen, vi får ju "påsklov" snart (Y)

2010-03-26 @ 17:32:17
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0