TTFU!

Idag var det så dags att köra igång med vårat hardcore heldagsplugg, snacka om att leva upp till bilden av en läkarstudent. Har suttit i säkert tio timmar och pluggat, först @ school och sen hos min classmate Joar. Fyfan vad vi har varit duktiga, och ändå, ÄNDÅ är det så mycket kvar! Haha, men jag känner mig jättenöjd med det jag åtadkommit hittills, nu äre bara leva med The Cell och Medical Biochemistry fram tills fredag, och sen jävlar blire ösig helg med House of Metal! Damn vad jag längtar, det kommer bli så grymt.


Pizza och plugg, sjukt bra kombo.. Cooperativitet skulle jag nästan vilja kalla det.


Näe nu är jag pluggskadad, och ändå så sjukt taggad på mer plugg! Haha, tror det har gått en säkring i skallen, men damn vad vi gillar det vi gör. Ska väl ta en snabb dusch nu innan jag lägger mig och läser lite mer. Eventuellt gosa lite mer med Tova också, hon är fan det bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: Elin B

Oh jaa nu äre bara att uppdatera ;D

2010-03-03 @ 11:21:55
URL: http://www.snelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0