Kalix helgen

Nu är jag tillbaka i Umeå efter en underbar jävla helg hemma i Kalix. Jag har faktiskt inte alls fattat hur djupt rotad jag varit i Kalix förrän nu, fick mig en liten tankeställare nu när man var hemma.

Anyway, helgen började med att jag blev välkomnad med god mat och omsorg, haha. Hade till och med fått bäddat min säng och så fick jag typ en egen liten burk med löjrom, fyfan vad nice. Farsan har skaffat sig en skön kombimerca också så jag behövde inte sakna mercedes alltför mycket heller. Har faktiskt hunnit med att köra några mil också och det gillas!

Sen fick jag ju också träffa mina hoes N' broes i helgen, brudarna och nördarna dvs, som jag har fått sakna så. Var och crashade brudarnas förfest på fredagen ett tag innan det blev bastu och öl hemma, och så drog man till kamlunge och våldgästade på lördagen. På söndagen var det slödag som gällde och den tillbringades med släkten, först i Näsbyn och sen hälsa på hos Mormor och Morfar i Brekka, riktigt mys.

Idag har jag också hunnit med lite äventyr då kopplingsvajern på Audin gick sönder när jag var på väg hem från stan, blev alltså stående med bilen och fick ringa efter skjuts. Känner att jag hade jävligt tur då den gick sönder när den gjorde det och inte när man var flera kilometer bort, det hade fan varit illa.


Random pics från helgen;


 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0