Such a fuck-up

Småsaker som förgyller dagen och gör tillvaron mycket roligare:


Halvliters PK! Wohoo.


Och nej, jag drack inte ens halva, för husfridens skull..

För övrigt är jag åh så glad över att jag aldrig mer kommer skriva ett högskoleprov, läste något om högskoleprov på Aftonbladet så antar att det är på G snart. Gissa vem som inte kommer sitta och kallsvettas i en instängd lokal då? MOUHAHAHA.


Jag måste nog berätta om min konstiga mardröm i natt också. Jag drömde att jag och några random människor var i ett jättestort, fallfärdigt ruckel till hus och skulle röja upp där av någon oförklarlig anledning. Det var sjukt äckligt. Vissa rum var översvämmade så att man vadade fram och det flöt runt gamla saker överallt, kylskåpet var fullt med mat som legat där i flera år och ruttnat, det låg döda råttor efter golven och allt var trasigt, sönderslaget och sjaskigt som satan.


Det blir ännu roligare om man ska tolka skiten (tagit från random hemsida):


Vatten
En stor händelse som kommer orsaka dramatiska förändringar. Förberedelser inför ett nytt liv, kanske en flytt?

Evighetsarbete
Du drömmer att du gör något om och om och om igen. Det kan vara att gräva ett hål eller sortera papper. Betyder att du sitter fast i ett mönster du inte trivs i, att du inte hittar någon utväg på egen hand.

Djur
Om du drömmer om djur kan det betyda att något oväntat och oförberett kommer att hända i ditt liv.
Råttor och insekter: du skäms för något du är eller gjort.


Hus
Drömmar om hus symboliserar hur man mår. Hus symboliserar hem och självkänsla. Allt positivt arbete med hus, hela hus, vackra hus eller flyttar till bättre bostäder betyder att du är tillfreds med ditt hemliv och att din självkänsla är god. Trasiga hus, hus med ruttna väggar eller stökiga och otrivsamma hus står för missnöje med hemlivet och bristande självkänslan.


HAhahah, åh så hilarious.

Kommentarer
Postat av: Elin B

Galet med halvliters pk!! it´s time to go insane! ;D

2010-03-23 @ 07:40:45
URL: http://www.snelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0