You're talking to yourself, and nobody's home

Saker man kan göra när man är ensam i en stor lägenhet:


- Lyssna på Lamb of God - Redneck, halv tolv på natten.

- Sitta med en tekopp och nöta serier i endast handduk, vilket dock blir rätt kallt.

- Prata med sig själv.

- Laga alldeles för mycket mat så det slutar man att man lever på makaroner hela helgen.

- Asgarva högt åt how I met your mother mitt i natten.

- Lämna saker, vad man vill och var man vill, därav sminkväskans ovanliga placering mitt på köksbordet.

- Plugga .. Haha NÄ.


Anyway, jag tror jag överlever. Fast ska dra en sväng och hälsa på nördarna snart iaf, sen blir det vidare på äventyr! Har inte alls fått in i skallen att det är helg, igen. Förstår allvarligt talat inte alls var tiden drar iväg, men men jag klagar då inte.


Kommentarer
Postat av: Mats

Nemi = Linda när hon lagar mat? =)

2010-03-26 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0