Oh sugar sugar

Fia och Crille börjar nog snart tro att jag flyttat härifrån, när de väl börjar upptäcka att jag är borta och saknar mig dvs. Hela dagen idag har gått åt till mer plugg, tror jag var hemma kring halv 8 tiden och sen dess har jag bara varit däckad typ, är så jävla slut av ingenting. Annars är då allting bara alldeles för bra, känns som att man borde vara lite mer panikslagen än jag är när vi har dugga om två dagar. Haha, jag var fan mer nervös för en vecka sen än jag är nu, men det är väl för att jag känner att jag nästan gjort så gott jag kunnat. Tycker iaf att jag fattat det mesta nu och det är grymt skönt. Akta citronsyracykeln, elektrontransportkedjan och betaoxidationen, badass shit.

Känner att jag fortfarande är så jävla boostad från min Kalixresa, fyfan vad det gjorde mig gott att träffa släkt och vänner och slippa sakna alla för ett tag, det gav så mycket alltså. Jag är typ hundra gånger mer taggad på det mesta nu, gladare och mer uppåt helt enkelt.


Måste bara lägga in the glucose song här känner jag. Så sjukt klockren, och så har den mer eller mindre fastnat i skallen nu också. Så om någon undrar vad vi sysslar med på läkarlinjen, there you go. Vi sitter och nynnar på halvtaskiga sånger med rolig text, eller iaf jag..


Kommentarer
Postat av: Fredrix

Skitbra sång allt man behöver veta innan man ska och beeeeefa :D

2010-03-04 @ 01:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0