Fan

Kvällen har till största delen bestått av syssla med bilen, men blev även en sväng till Brekka och jyra på. Kan väl säga att jag är halvvägs färdig med lacken iaf, tar länge då det ska på flera lager och det ska hinna torka mellan. Lite småfult att man kan stå i garaget hela dagen och inandas fan vet vad men så fort man kommer in genom dörren börjar man må jävligt illa av Tinas hårspray, fattar inte vad de sätter för skit i de.

Nåh, jag är trött. Blir nog mysa ner i sängen med The Heroin Diaries. Ännu en natt där man ligger och plågar sig själv genom att hålla sig vaken för att man inte kan sluta.. Men jag vill inte läsa ut den ännu!


.. Jag känner mig fan hjärndöd ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0