Happy Fucking Birthday!

Min homie Mattias fyller fan 20 år idag (och är sjukare än mig, stackars jävel), så självklart gör vi ett inlägg till hans ära!


Spelhelgen, sjukt snygg pose.


En riktig nörd sover vid datorn på larN!


Haha, jag tror fan jag har kort på alla iförda min hatt, snykkast ;)


Köa till Metallica, kallt, kallt, och mer kallt..


Barnpussel är fan inte så lätt som det ser ut XD


Alla dessa minnen, fyfaan alltså. Förhoppningsvis blir de fler också :) Vi får ta och fira någon dag när man är i form till de.

GRATTIS MATTIAS!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja precis vi får ta det någon annan dag :) thx m8

2009-04-18 @ 21:39:50
Postat av: Mattias

Men nu är man ju halvvägs till 40 då också :(

2009-04-18 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0