Helg

Gårdagen blev som väntat alldeles för bra! Massor med saker åt mig, hihi ;) Var även och jobbade på morgonen och såg en liten rolig grej, nu snackar vi nostalgitrippar.


Oh that takes me back!

Sen var det även innebandy som vanligt, försökte ta det lugnt när man just varit sjuk men det är svårt. Efteråt var jag helt död i kroppen så det blev se lite film och prova lite kläder innan man slocknade. Idag har det fan varit underbart ute, har suttit på altan i linne och läst, och sen käkat grillat till middag på det. Need på sommar!


Ett av linnena Fia köpte till mig från Ginatricot, "you can't break my spirit".

Nu är det fara till Brekka som gäller och se hockey! Så härligt för är ju så länge sen man var där :) Och så får jag ju spana in Övertorneå-pojkarna! Det enda dåliga med idag är att jag råkats försumma både läxorna och bilen, men läxorna kirrar man i sista minuten imorgon. Jag förtjänar fan att få njuta lite nu när det är helg och jag inte ligger sängliggandes för en gångs skull..


Let's go!

Kommentarer
Postat av: Nea

men linda, minns du inte hur vi skrattade då vi såg en lastbil där det stod suger. blåser, spolar ? :) haha, jag minns det då, vi tyckte det var jävligt kul :D haha

2009-04-25 @ 22:50:56
URL: http://linneahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0