I väntan på bättre tider

Hehe, jag vart så slut efter innebandyn igår så det var nästan bara gå å sova dirr XD Kul var det iaf, och skönt som faan att få springa av sig och känna att man gjort någon nytta (dock förlorade jag fan varenda match). Idag är det som sagt fixa med bilen som gäller! Har varit å köpt lite grejjer vi glömde igår, och skottat upp garagedörren så man kan andas när vi sen sätter igång. Väntar bara på Bäckström nu som skulle iväg å kirra lite tejp så man kan maskera när vi sen börjar måla, det kommer bli så jävla bra ;)

Nu väntar vi och förbereder oss genom att vässa klorna!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja jag vet! det var som när jag tog ut mitt träns, samma dag ångrade jag mig haha :P

2009-04-04 @ 16:31:07
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0