Indestructible

Ikväll är jag så jävla glad! Jag känner mig.. levande. Som att jag skulle klara av vad fan som helst, oövervinnlig. Ikväll är det jag som har kontroll, jag som bestämmer, it's my way or the highway. Jag älskar det!



Inga hjärnspöken, inga problem, inget tjafs. För ovanligheten skull är det fan ingenting som stör mig, livet är fan underbart.

En dag utan att dra in en massa skit i lungorna var nog bara bra, man märker att man blir trött i skallen av det efter någon timme. Har istället gjort lite nytta och varit och jobbat, och satan vad saknad jag hade varit där. Av någon anledning tycker gamlingarna om mig (precis som barn i regel brukar tycka om mig, why?). Skönt att få känna lite uppskattning iaf, även om jag fick skratta rätt mycket åt det också. En tant började prata en massa om mig med sina anhöriga innan jag ens hunnit ut genom dörren, heheh. Efter work for jag iaf till Näsbyn och hälsade på Danne och hjälpte honom med matten, jag är antagligen en av de få som tycker det är kul att räkna XD

Jag vet fan inte vad jag ska göra med all min jävla energi ikväll, förmodligen något onödigt och kul. Allt annat skiter jag fullständigt i, jag har ju blivit oansvarig!


Musik är fan mitt livs kärlek, the love of my life <3

I'm
Indestructible
Determination that is incorruptible
From the other side a terror to behold
Annihilation will be unavoidable
Every broken enemy will know
That their opponent had to be invincible
Take a last look around while your alive
I am indestructible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0