Löshåret är på plats!

Nu jävlar sitter löshåret på plats!



Är jävligt nöjd faktiskt, clipsen sitter fan så hårt så tror inte ens en runda på hotellet skulle rubba dom. Åker löshåret åker nog resten av håret från skallen också. Är lite rakt och tråkigt nu men det ska fixas, och så måste jag nog anlita Emma till att klippa det lite ..  *flört flört* ;) Färgen var tom bättre än väntat, det är fan precis min hårfärg! Haha, jag är fan skitglad över det.


Var tvungen lägga upp en bild på mina homies, aka kärleksparet. De börjar gå mig lite på nerverna när de förföljer mig hela dagarna vars jag än går, och stänger man in sig på rummet sitter de typ å väntar utanför! Men de är så söta så nästan allt är förlåtligt ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

ååå va fint de blev!! :D å färgen stämde ju skit bra! ;D

fan jag tror jag är beroende av löshår nu för tiden xD hahaha :D

2009-04-02 @ 17:09:39
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Emma

Eh ... sällan jag skulle klippa dig gratis! ;) you know what i mean! ;D ... flört

2009-04-02 @ 17:43:04
Postat av: Karin

Åh vad fint det var! Nu vill jag också ha löshår ;)

2009-04-03 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0