Oh hell



Antar att jag borde dra en förklaring till föregående inlägg, bleh. Efter en påskhelg full av skit blev jag alltså bestraffad med det värsta tänkbara som finns i min värld, magsjuka. De senaste 2 dygnen har varit hell on earth, och förutom det uppenbara har jag även haft feberfrossningar och medföljande feberyrsel. Jag har levt på 3 rostade mackor och en skorpa sen middagen i lördags (som ändå hamnade i toastolen rätt fort), jag hatar den här jävla sjukdomen, HATAR!

Jag har drömt en av dedär återkommande drömmarna jag brukar ha, som man glömmer att man drömt tills man drömmer de igen. Jag bor alltså i ett svinigt stort hus med familjen och gud vet vem mer, de byts nog ut lite då och då. Hursomhelst så är huset alltid halvtomt, det finns jättestora rum på nedervåningen som är fula, skadade och alltså inte används. Själv bor jag på övervåningen, inatt drömde jag att jag köpte en soffa, fyfaan vad länge jag velat ha en soffa. Minns att jag drömt att jag varit i garaget dära och fixat nån gång tidigare också. Överlag tycker jag ändå inte om dedär jävla huset. Det är för tomt, och jag tror fan att det spökar i de övergivna rummen på nedervåningen. Det liksom kryper under skinnet när man är i närheten av dem.

Fan, jag har egentligen mycket jag vill skriva, mest en massa skit men vafan. Föräldrarna vill tvinga i mig lite mat, antar att det behövs. Är ju tillfrisknad atm men matlusten har inte riktigt infunnit sig, än. När den väl gör de då jävlar ska här matfrossas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju nästan som mig , var första gången jag åt mat igår på 3dagar,;/

2009-04-13 @ 21:07:32
Postat av: Nea

jag har också fått magsjuka :( it sucks.

2009-04-14 @ 16:48:26
URL: http://linneahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0