Lägre än Lågt

Alltså shiet, människor kan vara så totalt jävla hjärndöda ibland!

LYSSNA!

Fyfaan vad jag blir förbannad. Den här bruden Frida borde någon verkligen köra över för att sedan backa tillbaka och köra över henne igen, för säkerhets skull. Jag fattar inte hur man kan vara så jävla hjärtlös! Hon är otrogen mot sin stackars kille sen 3 år och horar runt hos någon annan, för att sedan totalkrossa honom genom att göra slut i radio! Vi snackar förödelse, totaldemolisation. Vilken jävla slyna! Jag kan egentligen inte tycka synd om killen, att bli av med henne var väl det bästa som kunde hända honom, däremot känner jag att jag verkligen skulle vilja sparka idiotjävlahoran rakt i ansiktet, hårt och med rejäla klackar på det. Förhoppningsvis skulle hon få en stilettklack rakt genom ögat, eller något. Bryta av näsbenet och skicka det rakt upp i hjärnan. FY FAN ALLTSÅ ..


Jag hoppas innerligt att det är något slags försenat Aprilskämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0