"Den enda man kan lita på är sin egen labrador"

Blev en jävligt kul spontankväll igår ;) Började med att vi samlades hära och spelade lite spel, tog nån öl och diggade musik. Självklart tvingade jag folk till garaget för att se och snacka lite bil också. Så småningom drog vi iväg ner på stan en sväng för att sen hamna i Stenbäcken med gamlingarna XD Där blev det mer jyra, lite mer dricka och köra lite guitarhero. Efter nå tag drog vi ner på stan igen, raggade lite bil och dummade oss ;) Sen återvände vi hit, satt å snackade i köket, käkade lite, spelade lite och bara umgicks. Skön kväll med andra ord :)



Kvällsmat, som det ska vara!

När man sedan kom hem efter en tripp till k-borg hade även föräldrarna hunnit hem, och fyfan vad jag fick skratta! Det blev en massa skitsnack om Bygg och Trä (som skulle mörda Bäckström), svammel om häxkvastar, Torskpizzor med potatis, skrattanfall och fan vet vad, helt galet!


"Det är ju potatis och grejer i pizzan, Har du nånsin sett en jävla capricciosa med räkor, potatis och..  Vafan äre för nån jävla pizzeria du har beställt dehär ifrån? Nej jag fattar inte det hära. Den ryms ju på en jävla glastallrik och, jävla skit alltså. Nä nu går jag och sover alltså, dehär är inte min mat alltså."


.. Maten i fråga var absolut ingen pizza, utan de gamla och kalla resterna från middagen XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0