Underbart!

Dagen idag har spenderats åt att leka med bilar, YEAH! Farbruuur har satt in en massa fina högtalare mm i Manges Opel Ascona, vilket slöseri! Iofs går bilfan så in i helvete, gasa lite i ettans växel och så är du uppe i 50 innan du hinner märka det ens, lite jävla kul jag hade å köra den! 2ans växel efter centrumvägen så var man plötsligt uppe i 80, tappa-körkortet-varning på den XD Jääävligt kul bil att leka med iaf, och så jävla skönt att sitta i en bil med bra ljud! Underbart när hjärtat börjar pumpa till samma takt som basen ;)


Högtalarna i bildörrarna på Opeln, jag SKA fan sno dom, måste ha! Kan hända att jag får tag på röda istället dock, då blire fan peeerfect.



Basen i kofferten, fint ljud men vafaan, den är ju rund! Man kan inte ens ställa den upp då utblåset är på andra sidan, så blir jobbigt att få fast skiten. Är ganska säker på att min nuvarande baslåda dunkar bättre också, men har jag fel så snor jag fan denna också ;)



Fååården, liten bil med stor motor. Jävlar när den börjar rulla!


Sen var det även ragga lite runt stan, först en sväng för att inhandla en massa grejjer till Mercedes, och sen för att fara med fyllefarbrur på bolaget och skicka hem honom. Helt jävla underbart att åka/köra bil när det är soligt ute med en PK i handen och dunka WASP så hela Kalix hör de, mouhahaha.


Finfina inköp, gissa vad jag kommer syssla med i helgen? (Y) Mercedes ska få ett ansiktslyft, me like. Har dessutom hört talas om en väldigt intressant bilskrot där det lär finnas mycket Mercagrejjer, så det är helt klart värt en tripp för att kolla.


För övrigt så älskar jag mitt jävla löshår! Har sovit med det inatt och inte så mycket som rört clipsen sen de sattes fast igår (och jag brydde mig inte ens om att tupera håret innan jag satte fast dom) och likförbannat har de inte flyttat sig en millimeter ens. Dessutom var de inte obekväma att sova med, i motsats till löshåret jag hade förut. Jag märkte typ ingen skillnad ens, helt underbart! Hahah, och nu har jag missbrukat ordet underbart i hela inlägget XD


Spana in de snygga gitarrerna/basen! .. Och bli infekterade av min musiksmak XD


Jag älskar fan Fredagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0