En heldag

Fullt upp idag; jobbat, städat, skottat upp på altan, städat lite mer, gått på skattjakt, provat alla mina skor, slagits, jyrat, masserat, promenerat, varit på studiebesök by myself, raggat fulaudi med mera.

Summan av dagen; Jag är trött och har hittat en påse kulor att leka med. Jag har limmat ihop mina favoritskor (som såklart även är de äldsta och säkert fulaste i alla andras ögon) och inte haft någon vidare abstinens under hela dagen, vaknade faktiskt på riktigt i morse.

Nu; Städa undan all skit jag dragit fram och lägga mig och läsa. The Heroin Diaries börjar närma sig slutet, och jag som är påläst vet hur 1987 kommer sluta, rakt åt helvete såklart.

You're gonna burn in hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0