Lyckan vänder

Fyfan, vad bra den här dagen visade sig vara! Har varit på school i morse, tröttsamt var de men klarade mig igenom det iaf. Däckade på soffan någon timme efter jag kom hem så återfick lite energi iaf. Sen har jag varit på biblioteket och lånat "Snabba Cash", en bok som jag velat läsa typ hur länge som helst men inte fått tag på! Dessutom fick jag låna den rätt länge så sparar den nog till Turkland så jag har något att läsa där. Har även fått invite till ny torrentsida så man slipper sörja över TTi, very nice. Sen har jag ju lillasyster i Stockholm som jag skickade iväg med resten av mina pengar för att shoppa åt mig, och hon har hittat allt jag ville ha! Så imorgon kommer bli ännu en sån där underbar fredag då jag får en massa presenter (yeah yeah, jag har betalat för dem själv men man kan ju låtsas). Dessutom behöver jag nog bara vänta tills imorgon innan jag har pengar igen, life is good!

Känns som att turen har börjat vända för mig nu, finally. Kanske är det för att jag hängt tillbaka min lilla voodoll i mobilen, han skyddar mig från allt och alla som vill mig något ont. Så nu har jag min armor tillbaka! Hahah ;)


Söt är han, min lilla skyddsdjävul.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh de är så fuskit! de vore så lajbans att fara utomlands! :D vi satsar på nästa gång! ;D

2009-04-24 @ 17:24:20
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0