Me Like

Gissa vad jag kommer göra om någon vecka?


Liiite jag längtar!



Mycket som ska fixas med före dess, och rulla igång Mercedes är prio 1. Hade faktiskt en vision/mardröm om bilen inatt. Hade fått tag på värsting-ljudkablar att sätta in i bilen och glad var man ju för de, men så fick Farbrur tag på dem och roade sig såklart med att sätta in de i bilen. När jag sedan kom ut i garaget hade han dragit kablarna kors och tvärs igenom hela bilen utan att ens försöka dölja dem, och på en del ställen låg stora högar med kabeltrassel.. Vilken mardröm XD

Imorgon blire en tripp till Luleå sen fortsätta med bilen, fan är ju länge sen jag höll på å fixa med den nu. Och så har man varit nikotinfri i över 5 dygn, är ingen vidare utmaning längre känns det som, boring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0