Fjortisraggarna

Haha, lite kul kväll det blev ändå. For som sagt till Brekka och såg hockey (även om det blev en jävla massa jyra också), Sverige krossade Österrike och Omark skötte sig fint ;) Jag blev så taggad så jag förstörde Mormors kökslampa efter 1a perioden, trodde vi iaf men det var bara Fia som var noob på att skruva i den (Danne fick ju ta skulden för alltihopet ändå). Sen var de såklart även en massa fika och glass! Då mår man fan bra alltså.

När klockan blev lite mycket for jag och Fia och dumpade av Danne och drog lite Kalixraggen, och det var fan FOLK! Helt otroligt. Först joinade vi en fin svans med bilar, alla moderna med feta fälgar. Vi var nog en jävligt rolig syn bland alla fjortisraggare, två blondiner i en gammal opel, hell yeah! Självklart var vi tvungna jävlas lite så vi förföljde 2 bilar ett jävla bra tag. Jag tror knappast de var så glada åt oss och när de började märka att vi förföljde dem på alla knasiga sidovägar försökte de bli av med oss. De lyckades till sist när de äntligen kom på idén att splittras, men vi hann då ha jävligt roligt åt dem XD

Och anledningen till att jag är uppe vid datorn nu är för att jag tappat bort min WASP-skiva och har abstinens! Jag överlever fan inte utan musik, och nu vill jag ha något att somna till. Det spelar egentligen ingen roll vad jag lyssnar på, så länge det är något som låter så somnar jag, det kan lika gärna vara en film. En låt som lär komma med är denna:



Fucked up song from a fucked up book about a fucked up life, I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0