Jag klarar det här

Idag har jag varit mer eller mindre död större delen av dagen, jag börjar förstå mig på folk som inte vaknar utan kaffe kan jag ju säga XD For på school utan att ha gjort det jag skulle ha gjort tills idag utan att det spelade någon roll, funkade feint att bara BSa fram något. Sen var det tänkt att vi skulle fara och skaffa nå pass men vi kom 5 minuter för sent så blir väl någon annan dag hära. Jag hatar fan att knäppa id-kort..

Jag har sovit skitdåligt inatt, drömt något helskumt och har träningsvärk som fan i ryggen, av att sova eller whaaat? Annars börjar det kännas.. bra. Nästan så man fått tillbaka matlusten idag också (Y) Haha, sen gjorde jag misstaget att sprätta en PK tidigare, då jag ännu inte kände mig levande och klockan var över 14, och fyfan. PK på tom mage slår, som fan. Kanske bara byter till ett koffeinberoende nu istället ;) Skämt åsido, men jag har faktiskt 4 stycken till i kylen, och 1/4 PK räcker för att få mig koffeinhög atm. Efter helgens lilla detox är det dags att börja förgifta kroppen igen! Haha, undrar hur det skulle gå om jag tog en snus nu? Skulle säkert vara kul att se, men jag tänker inte ta reda på det, ännu ;) Först och främst ska jag börja äta normalt igen, första dagen idag som man inte mår illa av att se på mat, very nice.


Idag kan jag helt ärligt säga att musiken är mitt enda beroende (abstinensen låtsas vi inte om, jag är åtminstone inne på över 3 dygn nu). Heheh.. Hur långt ska jag driva det?


Fucking beautiful ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0