Läsnarkomanen

Idag har jag fått sakerna jag beställde, både böckerna och löshåret. Jävligt nice!



Har redan snart läst ut Så länge vi båda andas, är iaf mindre än en fjärdedel kvar så nu har jag nånting att göra ikväll/inatt. Dagen har alltså mest ägnats åt läsning, även om jag snart ska ut med hundarna för 3e gången idag också. Kan säga att jag mest av allt hade lust att slänga bokjäveln genom fönstret när jag började läsa den. Haha, ska väl inte spoila men, fyfaan, jag hade lätt kunnat skita i att läsa färdigt den då. Nu har den iaf blivit bättre och jag sträckläser som vanligt.

Blev positivt överraskad av The Heroin Diaries också, inte för att jag börjat läsa den ännu, men för att hela boken ser ut som ett jävla konstverk. Det är en snygg bok helt enkelt, speciell, och garanterat totalt jävla fucked up.


Don't give a rockstar a microwave in his dressingroom, wtf?



Längtar tills jag får börja läsa skiten (Y)


Löshåret har jag inte brytt mig om att öppna ännu, färgen såg iaf ut att vara rätt. Sparar det till imorgon ;) Jag har ju en värld med vampyrer att återvända till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0