Keep it coming



Igårkväll regnade det, som fan. Jag älskar när det regnar på kvällen när man ska sova, då kan jag fan somna utan musik eller nånting och bara ligga och lyssna på regnet istället. Det var även hockey igår, som gick lite sämre (fattar inte varför Omark inte fick sätta någon straff). Men men jag fick ju se på alla heta hockeyspelare iaf! Har även fixat lite med mercan, är helt färdig med förardörren nu. Lägger nog ut nå före och efterbilder här imorrn så de jag inte redan tvingat kolla också får se, mouhaha!

Idag har det inte hänt så mycket, blivit lite plugga (prov imorgon ju) och mycket göra allt annat förutom att plugga XD Jag tänjer på mina gränser, och lite skönt är det faktiskt. Hur lite kan man göra och ändå komma undan med ett mvg? Jag kan lika gärna ha G på kurserna jag läser nu, kommer inte ha någon som helst nytta av hur bra betygen är ändå.

Sen har vi äntligen skaffat trådlös router här hemma! Fy fan så skönt, nu kan jag stänga in mig i rummet som en äkta nörd med min dator när jag inte pallar med allt och alla. Nice! Nu ska jag bara klara mig igenom provet imorrn så kan jag satsa på att få klar mercan sen, det är fan dags att den börjar rulla nu! Fan då får man sommarkänslor alltså ;)

Take a look at yourself or your dreams
Youre losing sight
It just aint right, it just aint right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0