Befriad

Ikväll har man varit lite på vift. Blev först att dra med Fia till Brekka där det blev slöa och äta glass, för att sedan dumpa av henne och dra till Näsbyn istället för att hänga med Danne.


Mmmmm ;)

Sen fick jag leka fjortisdriver för att hämta lillasyster nummer 2, jag var trött och att behöva lyssna på skrikande fjortisar gjorde mig väääldigt irriterad. När man väl kom hem så var det istället lillasyster nummer 3 som verkligen försökte driva mig till vansinnets kant, som om jag inte redan befunnit mig där länge. Jag är trött, så innerligt jävla trött och less. Ibland undrar jag verkligen varför i hela helvete man avskaffade barnaga. Att köra nån av dedär 2 med skallen före i väggen skulle verkligen inte skada dem, de har alldeles för tjocka och innehållslösa huvuden för det. Dock skulle det vara grymt skönt och befriande för mig, och någon borde verkligen ta sig an att försöka uppfostra dedär monstren. DÄREMOT, den viktiga poängen och slutsatsen med allt klagandet, så är det inte MITT problem! I helvete, jag tänker inte bry mig ett skit nå mer! Jag tänker inte  leka nån jävla förälder bara för att mina egna har gett upp och inte gör ett skit åt saken, hade dedär varit mina barn hade jag lämnat de i första bästa container. Jag hoppas fan att det går åt helvete med alltihopet, jag kan stå där mitt i kaoset och skratta, det ska jag fan göra! Jag ska vara så jävla oansvarig och inte bry mig ett skit, såvida de lämnar mig ifred annars klappar jag dem över skallen. Jag tänker släppa allt, jag ska göra det, jag gör det just nu. Det är fan vad som är nödvändigt för att överleva mitt eget privata helvete.

Jag kommer garanterat få några återfall, men i övrigt så borde det gå hur smärtfritt som helst (för mig iaf). I mitt huvud pågår planerna för fullt för att kunna genomföra detta på bästa sätt. Jag kommer behöva fara på IKEA, men det är så jävla värt det bara för att slippa den vanliga tortyren. Fan vad jag hatar att inte ha min bil, man blir så förbannat begränsad. Kan inte snöjävlahelvetet bara försvinna?


Det här kommer bli så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag undrar... läser dina syskon din blogg? ;)

2009-04-03 @ 15:38:14
Postat av: LuuH

Haha, nope XD .. Och de skulle ändå inte få reda på något de inte redan vet.



Visst älskar jag mina syskon men, det blir för mycket för ofta ;D

2009-04-04 @ 14:09:11
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0