Ja, det blev en lista

Jag är uttråkad, och trött, och jävligt uttråkad. Satt därför och surfade runt på de flesta storbloggarna som finns i brist på annat (någon som vill tipsa om roliga bloggar att läsa?). Alla de populäraste bloggarna är tyvärr modebloggar eller fjortisbloggar, förutom egoinas då, men den läser jag redan. Fan till och med killar modebloggar ju, förutom en jävel som skrev om fotboll, kul.. Fick iaf skratta lite åt dessa modebloggare då de flesta i väntan på sommaren blivit så ivriga att de spraytannat sönder sig själva. Menar, när det ser ut som att de kletat skit i hela ansiktet på sig själva då blir de fan roligt.

Jag stal till och med en lista, that's how bored I am.

Lovar du att vara ärlig?  Kanske

Du heter: Linda Marie Christina Sandberg Bäckström

Smeknamn: LuuH
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag blir inte ledsen, jag blir arg, så allt med Disturbed brukar funka skitbra

Beroende av: Haha, jag måste väl säga snus då, och kanske glass..

Vad behöver du mest just nu: Pengar skulle inte sitta helt fel
Vad tror folk om dig? Att jag är snäll?

Stämmer det? Hell no
Vad får du oftast komplimanger för? Min personlighet, I think
Vad säger du för att imponera på någon? 20,00 i betyg? XD
Hur imponerar man på dig? Genom att vara grymt duktig på något, att kunna spela gitarr är jävligt coolt tex
Brukar du skratta för dig själv?  Alldeles för ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Fan jaG mår jävlip bra men hoppas du krur på dig
Var bor du? Kalix
Trivs du där: Ibland faktiskt, men oftast inte
Äger du några converse: Tss
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit! Men jag har fan börjat digga öl mer och mer
Vad har du för mobil: En Nokia med en vodoo-docka hängandes i sig
Nästa mål i ditt liv: Haha, bli frisk, sen får vi se!
Hur svarar du i mobilen: Med namnet, enkelt och smärtfritt
Vem ringde du senast? Mormor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oroade sig för mig som vanligt XD
Antal timmar sömn inatt: Säkert 9-10, helt slut är man för de
Sov du ensam: Jaadå
Brukar du komma i tid: Nästan aldrig
När mår du bra: När jag slipper alla idioter
När blev du fotad senast: Måste ha varit förra veckan
Hur känner du dig nu: Sick and tired
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Äckliga!
Vad saknar du: Mormor och Morfar som jag inte sett på evigheter känns det som
Favorit dryck på morgonen: Jag brukar inte dricka på morgnarna, jag äter fil istället! Annars O´boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det går i perioder, har väl blivit kring 23-tiden nu på senaste tiden
Är du blyg? Niet
Sysslar du med någon idrott: Lirar innebandy en gång i veckan, jag tror att det räknas
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det är nog inte omöjligt
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex! Göra helikoptern! Olla något!

Är du nöjd med ditt liv: Ohja

Vad är det värsta du vet? Falska människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag ligger redan på över 2000 den här veckan, men det är inget normalfall då

Vad längtar du till? Turkiet, sola och bada!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Vad tror ni? ;)

Vad är det finaste du fått? Livet, vilket kanske även är det fulaste XD

Om fem månader: Kanske man bor i Umeå? Who knows

Om ett år?: Ska jag fan ha en hund!

Du samlar på: Ingenting egentligen. Har sparat konsert-biljetter och plektrum, så det kanske är att samla?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nea, för hon kan mig

Har du strumpor på dig nu: Yllesockar (Y)

Är det okej att gråta: Haha, nej man ska vara MAN!

När grät du senast: Jag sysslar inte med sånt

Bär du glasögon eller linser: Inte än så länge

Har du piercing: 8 hål i öronen iaf

Vill du gifta dig: .. och skilja mig, och gifta mig, och skilja mig, och .. Fan jag vet inte

Vill du ha barn: Haha, oftast

Är du bra på att laga mat: Verkligen inte! Jag brukar misslyckas med sånt man inte ska kunna misslyckas med!

Är du flygrädd: Neh, men får fan ont i öronen av att flyga

Hur vig är du: Hyfsat

Vilken är din favoritglass: Kulglass, melon och blåbärssmak! .. Jävla fråga XD

Tror du på ett liv efter döden: Jag vill nog tro på det iaf

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes

Vilken ögonfärg har du: Någon brungrön knepig blandning

Röker du: Nope, jag feströker inte ens numera

Hur ofta tränar/motionerar du: Brukar promenera dagligen, när man är i form till det alltså

Vad är det viktigaste i livet?: Lycka?


Så har man fördrivit lite tid iaf..


Kommentarer
Postat av: angelica

Håller med dig fullständigt om de små söta flickorna som är alldelens brunkletiga i hela ansiktet, vackert! haha ;)

2009-04-22 @ 18:18:42
URL: http://angelicatwikstrom.blogg.se/
Postat av: Nea

nåå lilla snutte nuttan ;)

2009-04-24 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0