Need

Jag har ett begär som jag verkligen börjat känna av de senaste dagarna. Jag kan inte koncentrera mig eller tänka normalt för detta begär lämnar aldrig mina tankar. Jag har längtat så länge, jag har till och med vaknat om natten av hur jag trånat efter detta. Jag vill känna, smaka, njuta. Jag försökte råda bot på detta idag, vilket resulterade i en halvtaskig upplevelse och tillfällig avsmak. Men nu känner jag hur det växer igen, begäret. I mitt huvud föreställer jag mig hur underbart det skulle vara, den första kontakten där man provar sig fram, försiktigt, för att sedan ta för sig mer och mer och njuta till max. Det är som bäst i mitten, då man är i full gång och helt inne i vad man gör. Sedan är det plötsligt slut alldeles för tidigt och så står man där besviken och sugen på mer.


Jag skulle göra nästan vad som helst för en kulglass just nu, med blåbärs- och melonglass, Mmmmmm..

Kommentarer
Postat av: Mats

Associationer...

Knowing you: Snus, var det första jag tänkte på. XD

2009-04-18 @ 02:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0