This Sucks

Jajja, ännu en lördagkväll som spenderas liggande i soffan, jag är bitter. Skallen känns så jävla tung och berget med näsdukar bara växer. Har inte kunnat fara till Brekka på hur länge som helst för att man ska vara sjuk hela tiden, så nu saknar jag Mormor och Morfar ;/ .. Haha, Mormor blir alltid så orolig för mig när jag blir sjuk så hon var tvungen ringa å höra med Mami om jag låg döendes och ville att jag skulle fara å skaffa mig lite penicillin XD Hon är rolig hon.

Dagens höjdpunkt var när Fia kom hem från skogen efter att ha umgåtts med tjejjorna och hade med sig bullar från Elin, made my day!


Taaack! Fucking wonderful <3


Nu ska jag fortsätta snora ner allt jag kommer i närheten av, wohoo..

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag vill också ha bulla =(

Krya på dig. That's an order!

2009-04-18 @ 21:57:44
Postat av: Elin

jaaa fan jag älskar skinnjackor! jag vill ha en kortare modell med dragkejdar på sidan! :D de är så jävla snyggt! eller en enklare med dragkedjsfickor och lite sånt ;) vill inte ha mudd eller nå sånt!



Jaa jag tyckte du oxå skulle få en bulla! :) du får komma och fika mer när jag fyller år! :)

Krya på dig nu Luuh! <3

2009-04-18 @ 22:04:05
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0