OMG

Jeesus vad övertaggad jag är atm, vilken jävla hockeymatch! SHIET, jag tror fan hjärtat stannade flera gånger om ikväll. Vi vann! Duktiga hockeypojkar ;)

Fan vad dagen har försvunnit, känns verkligen inte som att det var i morse man satt å skrev prov på folkan. Bra gick det iaf, jag har nog börjat utvecka en mästarteknik på att komma med en massa bullshit. Har också börjat på sista bakdörren på Mercan, jag klantade mig lite dära men det gick bra ändå. Hade missat att maskera och rengöra ett ställe och om man vill att färgen ska sitta kan det vara bra, så när jag då fick avbryta för att fixa det hann färgen stelna lite, men jag styrde det. Har ju lovat lite för och eftrbilder också så de kommer här:

Före

Vitt och fult, så kan man ju inte ha det!


Efter

Rött! Som det ska vara.

Det är på tiden att bilfan börjar rulla, så jag satsar på att få den klar i helgen så man kan besikta den så fort som möjligt. Självklart kommer man ändå fortsätta småfixa på den, men först och främst ska den gå bra! Styling kommer faktiskt i andra hand.

Sen är jag jävligt taggad inför imorgon! Blir väl dricka nå och chilla lite och se vad som händer, någon som är på att joina? ;) Valborgs kan bara inte slå fel (haha, valborgs kan slå JÄVLIGT fel ibland också). Men det kommer bli skitbra!

Kommentarer
Postat av: Mats

Fick du nyanserna att stämma? Brukar alltid bli litet fel när man omlackerar detaljer bara. Man brukar få lacka om hela skiten för att få det att stämma bra!

2009-04-30 @ 22:56:47
Postat av: LuuH

Nix men då är lacken en aning blekt på resten av bilen, som dessutom är otvättad XD Efter lite polering och vaxning blire nog fint :)

2009-05-01 @ 00:27:28
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0