Work Work

Kvällen igår fick jag leka get-to-the-hotel-driver åt brudarna, vi hade som lite småskojj (jag hade extra skoj åt alla fyllon, speciellt de i ett visst badkar) XD

Lite urballning blev det och innan jag hunnit reagera var jag både husvakt och hundvakt! Valpen försökte driva mig till vansinne genom att testa mig som satan, men jag vann till sist och straffade honom med en runda runt elljusspåret i mörkret. Haha, nej men han skötte sig faktiskt fint efter det, vi hann få lite tycke för varandra ;) Är faktiskt jävligt synd att folk inte kan ta hand om sina egna husdjur, stackare.

Idag äre jobba som gäller, hela långa dagen. Är hemma på rast atm, slutar inte förrän 21. Lika glad är jag för det, får ju lite pengar och folk är kanske inte i form för något kul idag heller. Jävligt skön lördag ändå, tror nog att jag måste hitta på något kul när jag slutar ;)


Nuuu slänger vi in en snus i käften och sprättar en PK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0