Down with the Sickness



Mitt liv de senaste dagarna, lite skönt det är ändå att lägga sig i sängen och se film (nördvarning på mig). Ikväll har jag äntligen börjat må bättre! Finally, enough is enough. Jag kan fan ha svimmat i soffan igår, haha! Lite kul om jag gjorde det, kanske bara var feberkoma eller nå annat XD Satt å såg Rambo på TV och sen vet jag då inte vad som hände, kommer inte ihåg nå. Däckade iaf på soffan i nån konstig ställning och Mange kunde inte väcka mig hur mycket han än försökte, så han sket i mig och gick å la sig. Alltså låg jag kvar där som nån trasdocka tills Mami steg upp nån timme senare för att ta panodil och märkte att jag saknades från mitt rum. Var nå lampor på där och hon ropade och ropade uti om hon skulle släcka dem utan att få nå svar så hon gick för att kolla läget. Sen gick hon å ropade runt i resten av huset tills hon hittade mig och skrek mig vaken, hahah! Gissa om jag var förvirrad?

Jag fick nyligen ett aningen roande mail angående läkarstudier:


"Vill Du studera till läkare?

Du har stor möjlighet att studera till läkare i centrala Europa på medicinska högskolan i Bratislava, Slovakien. Över 700 utländska studenter följer sina drömmar att bli läkare i Bratislava och över 30 är från Skandinavien."



Wtf? Vem faan vill fara och plugga i Slovakien?! Slutar säkert med att de blir uttvingade på gatorna som prostituerade. Fan jag är ju inte ens beredd att fara till Danmark och plugga så Slovakien, skulle inte tro det. Jag vill inte sluta som någons bitch XD .. Nej nu äre chilla i soffan som gäller, för ovanlighetens skull. Får försöka vila upp mig så man kanske har ork till något vettigt imorgon, sen har jag skickat ut Mami för att köpa GLASS till mig! Så jag har en Daimstrut som väntar i frysen, lovely ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0