Chaos is the word

Shiiet vad galet det blev igår, känns som att kaos följer i våra fotspår. Iaf, dagen började med att jyra runt Kalix med Martin som är hemma från Umeå atm, blev träffa en massa folk och annat. Sen blev det dags för skotercross, jävligt mycket folk och jävligt kul som vanligt ;)


Jag försökte fånga dem på bild, det gick inte så bra XD


Efter skotercrossen vare dra hem, käka lite och bege sig mot Nea för att sedan dra på hotellet. Hade väl lite kul i början iaf, men mot kvällens slut tyckte nån random att det vore en bra idé att spy, rakt på mig! Fy fan och dra åt jävla helvete vad äckligt det var! USCH .. Sen var det nästan omöjligt att ta sig ut från stället, folk pressade på som satan och man fick jävligt ont av att bli tryckt mot bänkkanten dära. Som om det inte var nog illa där flög lillasyster i backen så fort vi kom hem och slog upp hakan rätt rejält så det blev vända dirr och fara på akuten och sy. Så nu har det blivit kontakt med både polis och sjukvårdare de senaste gångerna vi varit ut, känns som att man borde bränna ner hotellet eller något nästa gång, bara för att göra serien komplett ..

Idag har varit desto bättre, ingen baksmälla att tala om as usual. Bestämde mig för att dra ett simpsonsmaraton så det blev ägna några timmar åt det. Sen passade jag även på att se Twilightfilmen som verkligen var över mina relativt låga förväntningar, tycker faktiskt mycket bättre om Bella i filmen än i böckerna, fast då var hon ju inte speciellt störande i 1a boken heller. Bra var den iaf, och jag blev nog faktiskt lite småkär i Edvard nu också. Har även blivit käka påskmiddag idag, jääävligt gött! Sis kunde knappt äta nånting för att hon hade så jävla ont, stackare :/


Mmme like!



Spåren vi lämnar efter oss, hehehe..

Kommentarer
Postat av: Fia

Nej Bella är dålig i filmen! Stör mig på att hon håller på å blinkar hela tiden å är som världens mes! Hon var mkt bättre i bokfantasin! :D

2009-04-11 @ 12:36:27
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0