Måndag igen

Vissa försäljare är fan överentusiastiska när de ringer, det är nästan så man tror att de tycker om sitt jobb.

Ringer
Jag: -Linda.
Försäljare: -Ja hejsan! Johan från blabla hära! jag söker Christina, är hon hemma?
Jag: -Näe inte det.
Försäljare: -Okej, du vet inte när hon kan tänkas komma hem?
Jag: -Nah, antagligen sent ikväll.
Försäljare: -Okej, nä men då vill ju inte jag ringa! hur ser det ut imorgon?
Jag: -Ingen aning, men du får väl prova.
Försäljare: -Ja jag får väl göra det, men du ha nu en helt underbar dag!
Jag: -haha, jaa hej.
Försäljare: -Hejdå!

Lite rolig var han iaf, oftast ringer det en massa försäljare när det bara är jag som är hemma. En del fattar man inte vad de säger och många brukar fråga om det är jag som är Christina (efter att jag svarat med "Linda", DOH). Tidigare idag sa jag åt en annan att Mami var i Luleå, som att de skulle fatta något av det.

Annars har jag haft school idag, prov på onsdag och sen är jag klar med ytterligare en kurs. Skönt att bli av med! För övrigt så tror jag det kommer bli en skitbra vecka, speciellt Valborgs ser man fram emot ;)

Kommentarer
Postat av: Mats

Har du nånsin råkat ut för dom där som säljer fiskleverolja? (Omega3 tabletter) Hur man än försökte bli av med dom så försökte dom tvinga en att köpa jävlar omega3!!!

Jag: Nej jag behöver inte sånt däre

hon: Men det är JÄTTENYTTIGT, kroppen BEHÖVER verkligen sånt dära.

jag: Alltså, jag lever hur osunt som helst, jag äter vad jag vill, rör mig ingenting. Jag går varken upp i vikt ELLER mår dåligt. Har fan t.om bättre tänder än de flesta.

hon: Men alltså. det är JÄTTEVIKTIGT att få i sig omega3!!!



ASG! FFS!!!

2009-04-28 @ 20:24:44
Postat av: LuuH

Hahahah! Helt insane XD Det är vid sånna tillfällen man faktiskt får bli otrevlig och bara lägga på!

2009-04-28 @ 22:58:52
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0