Yesterday

Igår var det fullt upp hela dagen, precis som jag vill ha det! Började med att stiga upp och fara ut och skåjtra med Danne och Fredrix. Kul hade vi, fast Danne for och hoppade med mig och knuffade av mig från skotern och allt möjligt ;)


Blev stanna och grilla en sväng också, fast vi var fort tillbaka på skotrarna..

Sen fick jag lite bråttom när de ville ha mig till att jobba kväll igen, så det var bara fara hem, kasta i sig nå käk, byta om och fara till jobbet. Sen efter jobbet var det bara fara hem och kasta i sig nå käk innan Martin kom på besök :) Vi hade lite tid att ta igen och det var fan så nice.

Sen har jag drömt något helvrickat inatt, och det enda jag kommer ihåg är folks ansikten, både kända och okända. WTF?

Jag har lite ont om tid till att sitta och skriva nu också, ska ut på fler äventyr. Som sagt, är precis så jag vill ha det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0