Birthdays!

Idag (igår för de som vill vara nogranna) fyllde Lord Nelson år! Nu jävlar äre bara börja arbeta på att förstöra grabben XD



GZ DING 18!!


.. Och som om inte det räckte fyller Chrishan år imorgon (JAJJA, idag för de som inte har anpassat sitt dygn efter hur jag sover). Den grabben är iaf redan förstörd, men man kan ju alltid förvärra läget lite ;)



GZ DING 20!!


Som ni ser är det sköna finlirare vi snackar om, och självklart ska vi fira dessa vid första bästa tillfälle (första bästa lördag). Vi snackar ninjafylla, vad det nu än kan vara. Det låter iaf lovande, så jag är på XD


Och här ser ni vad jag sysslat med ikväll (förutom att man kan ha jobbat kväll också, ÄSCH).


Jag tror att det kan ha varit människor och film inblandat, men jag var för upptagen med dippskålen för att bry mig ;)


Nu ska jag försöka få mig lite sleep iaf, imorgon äre äventyr på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0