Flyttlasset

Fy fan, nu är vi snart på G! Klart man ska till Umeå och hjälpa till med allt. Jag är död, den här tiden borde man inte vara vaken! Lätt att jag kommer sova i baksätet hela vägen. Sämst är ändå att jag tappat bort USB-kabeln till telefon så jag inte kan lägga in nå ny musik, är så less på allt gammalt jag har där. Det kan hända att kabeln försvann @ NäsbyLarN #2 (senaste gången jag vet att jag hade den iaf), så om någon mot förmodan skulle upptäcka såhär ganska långt i efterhand att de har en konstig liten USB-kabel som inte tillhör dom, finns det en chans att det är min. Nu äre börja bära som gäller!


För övrigt har jag drömt att jag var hög i natt, hur skumt är inte det? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0