Före och efter vansinnet

Vilken jävla dag! Först skola i morse efter att ha gått och sova sent, varit vaken i natt och stigit upp tidigt. Jag kände mig en aning efterbliven efter det. Anyway, efter att ha chillat en stund hemma tyckte jag att det var dags att göra något vettigt med dagen, så jag sprättade en PK (som fortfarande är halvfull fast det är flera timmar sen den öppnades) och började städa!


FÖRE


Såhär brukar mitt rum se ut 70% av tiden, typ. Jag bara kastar ifrån mig saker på första bästa ställe XD



EFTER


OMG bor jag verkligen här? PK is the shit! (Y)



Någonstans mitt under städningen satte även min kreativa sida igång, så jag ballade ur lite och påbörjade ett sidoprojekt.



FÖRE


Väska som inhandlades i Haparanda senaste svängen. Svinigt snyggt med kedjeremmar men fronten såg lite för tråkig ut, så jag bestämde mig för att pimpa den lite!



EFTER


More is more! Mer kedjor, nålar, pins, you name it! Dessutom mycket mycket mer personlig, mer mig, och det gillas förstås.




Förutom pins satte jag även fast gamla örhängen som bara blivit liggandes och aldrig använts, blev riktigt bra! Dessutom är det bara flytta kedjorna fram och tillbaka hur man vill när de är fastsatta med hakar fram, och att kunna variera är aldrig fel!



Idag ser det ut att bli filmkväll, spekuleras om "Män som hatar kvinnor". Svensk film som sägs vara bra, jag undrar jag.

Kommentarer
Postat av: Nea

alltså sorry men, sådär fint har jag aldrig sett ditt rum. Haha ! :D

2009-08-31 @ 20:22:19
URL: http://linneahjelm.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du gör det faktiskt bra om du håller det så där rent en dag :)Men erkänn nu nu har bara tryckt allt under sängen istället nog vet jag :)

2009-08-31 @ 22:51:18
Postat av: Mattiias

Du gör det faktiskt bra om du håller det så där rent en dag :)Men erkänn nu nu har bara tryckt allt under sängen istället nog vet jag :)

2009-08-31 @ 22:51:48
Postat av: LuuH

Haha, nej jag vet det är fan otroligt ;) .. Och jaa jag blir nog ganska förvånad själv om dedär håller i sig, skulle inte satsa på det iaf XD

2009-08-31 @ 23:52:12
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0