Girls night

Nu har man varit och gästat hushållet Hjelm hela kvällen! Trevlish som fan var det ;) Vi har hunnit hänga runt stan, impulsshoppa, komma på att vi kan hyra film, se film, fixa med löshår och snacka och tjorva på som vi brukar, en riktigt soft tjejkväll blev det. Sånt behövs ibland ;)



Random. Neas bästa vän @ hennes stuga. SOET.



Annat kul som hänt under dagen:


- Försov mig typ till jobbet, efter lunchen dessutom! Hahah, farligt att sova när man har rast tydligen. Vaknade av mig själv, tyckte det var konstigt att alarmet inte ringt ännu, lyssnade på skivan jag satt på innan jag somnade, tyckte det var ännu konstigare att den redan spelade på sista spåret, hjärnan kopplade, mobilen visade en minut innan jag började, studsade ur sängen och stressade iväg.

- Höll på att köra över en igelkottsunge när jag kom hem nyss. Såg ut som en sten eller ngt på vägen, svängde så den jäveln hamnade mellan däcken och klarade sig. Jag var tvungen stanna och kolla, stackars liten.


Nu ska jag försöka komma i säng lite tidigare än det blev igår XD Inte fint att försova sig när man slutar om ngn dag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0