Händelselöst

Jag har inte orkat blogga nå idag för det händer fan inget värt att nämna, har bara jobbat hela dagen typ. Är jävligt sugen att göra om lite på bloggen, meen det är jag ganska ofta och ingenting händer för de XD .. Kanske imorgon.

Nu ska jag ta en grymt efterlängtad dusch och sen sätta mig och läsa om hjärtsvikt/hjärtinsufficiens/hjärtinkompensation. Yes tre olika namn för samma sjukdom är jävligt nödvändigt, not. Nog lär jag mig dem alla för de.



Nu kom Donna hit och joinade mig (som hon har fått för vana att göra, trevligt är de). Hon säger att det är slut med att blogga nu, hon ska ha sin mat!

Kommentarer
Postat av: Mats

Härliga "feed me" ögon. =)

2009-08-31 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0