Heavy metal thunder!

Shiet vad det har gått åska i natt! Helt sjukt hur det dundrade och small, trodde att taket var på G att rasa in eller nå när man vaknade av smällarna kring fem i morse och var helt nyvaken och jyr. FYFAAN, gissa om det gick dåligt att sova? Mig gör det då ingenting, tycker om åska, tom när det kommer mitt i natten och regnet smattrar som från en kulspruta på taket. Haha, värsting-ovädret var alldeles ovanför huset också, det var fan ingen tid överhuvudtaget mellan ljuset och ljudet. Jag kan inte ens skriva mullret för dedär var fan inget mullrande, det smällde på som satan. Var bara springa upp och dra ut inet och allt. Hehe, jag tycker att det var lite kul, åska är kul!



In the heat of the night
When you're fists are alight
Forged on anvils of steel
If your body's on fire
About to expire
We go through the threshold of pain

Pull your head back
Hold your hands high
Shake your body
If it's too loud
And your brain hurts
Fill your heads with heavy metal thunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0